a mai trecut un an


  Am mai imbatranit cu un an...nici anul acesta nu ai fost la serbarea zilei mele de nastere,desi ne-ai facut in fiecare an ziua....Iti placea asa mult sa ne vezi mangite cu tort pana la urechi si ne spuneai sa ne punem o dorinta inainte de a sufla in lumanari.
   Anul trecut ne-au despartit mii de km,dar ne-am auzim la telefon si ti-am promis ca o sa fie bine si ca ne vom vedea curand;asa a fost ne-am vazut,a fost mai bine dar  dupa o luna si un pic...ne-am despartit ...pentru totdeauna..
  Anul acesta oricat de mult mi-am dorit sa te aud,sa te vad,stiu ca nu se mai poate.A trecut aproape un an de cand te-am pierdut si tot nu imi vine sa cred....un an de zile,Doamne cum trece timpul parca totul s-a intamplat saptamana trecuta;inima mea nici acum nu vrea sa accepte ca nu mai esti printre noi...

"Dumnezeu sa iti dea un curcubeu la fiecare furtuna,un zambet la fiecare lacrima,o binecuvantare la fiecare pas,o promisiune la fiecare grija si un raspuns la fiecare intrebare.La Multi Ani!mamica" "Placinta buna,multumesc"nu am sa uit aceste sms-uri niciodata mamic si am sa imi amintesc mereu...

O mana te mangaie,o voce calda te trezeste,a fost doar un vis urat...Hey! ai mai implinit inca un an,zambeste!
  

Niciun comentariu: