cine sunt?

                           Nu mai stiu cine sunt,sau cine am devenit!

Aseara am decis sa nu mai ies in oras,mi-am ales o seara a mea,o seara in care m-am gandit la mine,la ceea ce eu vreau si ceea ce am nevoie...am realizat ca nu stiu sa cer ajutor si ca ma incapatanez sa imi rezolv problemele singura,iar acum..as avea mare nevoie de ajutor mai precis de un sfat, sa mi se spuna daca asta este drumul meu, daca l-am ales bine sau ar trebui sa ma intorc, sa caut o poteca care sa imi aleaga alt drum.

Motivul pentru care nu am cerut ajutor nimanui a fost faptul ca m-am maturizat mai devreme,am fost lovita de viata mai devreme decat restul lumii si a trebui sa invat ce sunt responsabilitatile, respectul, grijile, riscurile, teama, informatiile potrivite, tristetea...toate acestea pentru a putea face fata situatiilor

         Zilele trecute am discutat cateva ore cu o ruda draga mie,care mi-a deschis putin ochii  si m-a pus pe ganduri.mi-a pus niste intrebari la care nu am avut raspuns, intrebari la care ma gandesc si acum...intrebari despre viata mea, despre cine sunt eu, cine vreau sa fiu, cine o sa ajung,si de ce anume am eu nevoie..m-a intrebat daca sunt fericita, daca imi este bine iar raspunsul meu a fost doar tacerea...
 
  Aseara am fost la a mea bunica(bubu cum ii spun eu) si am mai stat de vorba,mi-a povestit despre mama,despre cum era ea..si am vorbit vrute si nevrute.Am stat de vorba cateva ore bune si mi-a facut atat de bine,e placut sa stai la povesti....a trecut ceva timp de cand nu am mai stat pur si simplu la povesti,fara sa ma grabesc stiind ca trebuie sa ajung undeva,fara sa ma uit la ceas,fara sa ma intereseze altceva.

Acum analizez acele intrebari si imi dau seama ca de mai bine de un an de zile m-am inchis in mine, am rup legaturile cu prietenii, cu familia sau cu alte cunostinte, m-am izolat de lume si am preferat sa tin in mine toate problemele iar din spusele bunicii din punctul asta de vedere seman cu mama :)

...si totusi mai vreau sa ascult macar o poveste ,stii, imi plac povestile...hai spune-mi o poveste de noapte buna!

Niciun comentariu: