Franta

uff ...a trecut ceva timp si nu am apucat sa povestesc nimic din experienta mea petrecuta in Franta...eehem..

..poi de cand am ajuns acasa tot am incercat sa recuperez timpul petrecut acolo,incercand sa impac pe toata lumea dar nah se stie ca nu se poate:d...

   Revenind la Franta...o tara frumoasa,curata incomparabila cu Romania la fel si oamenii calmi,atenti cu tine si foarte amabili.

Pe parcusul acestor 12 zile am vizitat locuri frumoase,deosebite as putea spune;am intemeiat prietenii,am ras,am dormit putin,am mers foarte mult,am mancat la comun,am stat in internat,am dansat,am cantat,am facut dush la stropitori de camp,ne-am cumparat perne din Carrefour,am luat apa sfintita,am alergat sper microbuz,s-au pierdut bagaje si un telefon,am mers cu rochiile noastre de domnite prin pamant si am urcat munti,am fost si chelneri (daca pot spune asa,am servit mancare)am alergat prin oras dupa stampile pentru a primi premiul cel mare(a face un dush inainte de cina;)) si l-am primit :D) ...unii s-au indragosti si si-au facut promisiuni,altii au legat prietenii stranse...eh nebuneala mare.Si as putea spune k franceza nu e asa grea e chiar placuta atunci cand o intelegi:P
                                              ...dar daca va spun ca francezi au invatat romana?si inteleg cat de cat romana?tot timpul spuneau "nu te supara"  "nu ma bate" "nu te enerva" "excelent prea" spuneau "m-am suparat"  atunci cand nu le explicai in engleza despre ce vorbeai sau cand credeau ca razi de ei.Si mai tot timpul repetau cuvinte dupa noi precum bebelusi..si sa nu ca mai spun ca au inceput sa cante la dus..stiti Andripopa?ala voinic? au invatat si versurile si ritmult ..ehem si de care il cantau in fiecare dimineata.

Va intrebati cum s-a incheiat aceasta experienta?..cu bocete!!!!!!chit ca aveai motive sa plangi,sau nu,dar cand o vedeai pe Stefania plangand(fata care a stat acele 10 zile cu un francez)iti dadeau lacrimile automat chiar nu te puteai abtine.Apoi sa fi vazut cum plangeau si francezi stii si u "si baietii plang cateodata"chiar si baieti ehh e grele tare:P



      Dar se pare ca in august o parte din ei vin in Romania asa ca...povestea nu se termina aici:)

Niciun comentariu: