Stiu, pentru ca am invatat


Eu stiu k avem timp pentru toate.Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga, sa regretam ca am gresit si sa gresim din nou, sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine, avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu.Avem timp pentru ambitii si boli, sa invinovatim destinul si amanuntele, avem timp sa ne alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile, avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam, avem timp sa primim lectii si sa le uitam, avem timp sa primim daruri si sa nu le intelegem.Avem timp pentru toate.Insa nu e timp doar pentru putina tandrete. Cand sa facem si asta - murim.Am invatat unele lucruri in viata ! Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca., tot ce poti face este sa fii o persoana iubita. Restul ... depinde de ceilalti. Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie, altora s-ar putea sa nu le pese, ca dureaza ani sa castigi incredere si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi; ca nu conteaza CE ai in viata, ci pe CINE ai .. Am invatat ca si atunci cand auzi un nu, inca mai speri la un da; ca te descurci si ti-e de folos farmecul cca 15 minute.Dupa aceea, insa, ar fi bine sa ai ceva de spus. Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca, ci cu ceea ce poti tu sa faci; ca nu conteaza ce li se intampla oamenilor, ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva. Am invatat ca oricum ai taia, orice lucru are doua fete; ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde... S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi; ca poti continua inca mult timp, dupa ce ai spus ca nu mai poti; ca sunt oameni care te iubesc dar nu stiu s-o arate; ca atunci cand sunt suparata am DREPTUL sa fiu suparata insar nu am dreptul sa fiu si rea; ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta, iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata. Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul; ca indiferent cat de bun iti este un prieten oricum te va rani din cand in cand iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta; ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altii, cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti; ca indiferent cat de mult suferi lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta; ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii.; daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se iubesc; ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc si nu faptele sale.Am invacat ca doi oameni pot privi acelasi lucru si pot vedea ceva total diferit. Am invatat ca indiferent de consecinte cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata; ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore de catre oameni care nici nu te cunosc; ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta; ca scrisul ca si vorbitul poate linisti durerile sufletesti;Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult iti sunt luati prea repede ... ;ca este prea greu sa-ti dai seama, unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile.Am invatat sa iubesc ca sa pot sa fiu iubita. Am invatat ca parintii mei si`au facut treaba asa cum au stiut ei mai bine; Am invatat ca sunt cu adevarat iubita doar atunci cand nu`i nimeni in preajma mea; ca atunci cand dai ceva iti este dat inapoi inzecit ... iar uneori chiar deloc. Am invatat ca dulcele nu`i atat de dulce daca nu gusti si amarul; ca niciodata nu stii ce ai, pana nu pierzi acel ceva. Am invatat ca increderea este mult mai importanta decat monogamia iar cele mai importante caracteristici ale tale sunt inima.....

Niciun comentariu: