2010

...si a mai trecut 1 an..ce repede trece timpul...hmm 2010..un inceput de drum mai impacata cu mine,insumi...
Anul 2009?hmm,un an cosmar,plin de probleme si griji...un an in care m-am maturizat,anul in care am devenit mai responsabila,(mai cu capul pe umeri),anul in care am invatat cat de mult conteaza sa apreciezi si cat de important este sa spui ce simti,ce gandesti la momentul potrivit.Ma bucur ca am reusit sa trec cu bine peste sarbatorile de iarna si ca Dumnezeu imi da putere sa merg mai departe.
2010...acest an vreau sa fie un nou inceput pentru mine,un an mult mai bun,un an plin de zambete,un an fara regrete si compromisuri,anul in care sa aflu cine sunt,ce imi doresc,sa imi cunosc atat calitatile cat si defectele,sa reusesc sa imi fac "ingerul" sa fie mandra de mine.
Va doresc un 2010 plin de fericiri!Indrazneste sa visezi si u!Iubeste!Zambeste!Daruieste!Paseste cu dreptul in noul an!Petrece mai mult timp cu iubitul tau,renunta la inhibitii,gaseste-ti echilibrul interior,gaseste copilul din tine!fa-ti timp pentru vacanta,prinde un pui de somn,manaca sanatos,priveste lumea cu alti ochi,fa-ti mai mult timp pentru sport si petrece sarbatorile in familie!

Niciun comentariu: