Pacea, Credinţa, Iubirea şi Speranţa

Patru lumini ardeau încetişor, abianţa era atât de plăcuta, încât le puteai auzi…
 
  • Prima a spus :
‘Eu sunt PACEA!
Oricum nimeni nu mă mai poate păstra aprinsă...cred că mă voi stinge’
Flacăra s-a micşorat cu rapiditate şi s-a stins în întregime 
 A doua a spus :
  • ‘Eu sunt CREDINŢA ! 
Dincolo de toate eu nu mai sunt indispensabilă, asa că nu mai am nici un sens să mai stau aprinsă ‘
Când a terminat de vorbit, o adiere blândă a stins-o
  • Cu tristeţe cea de-a treia lumânare a spus :
‘ Eu sunt IUBIREA !
Nu am forţă să mai stau aprinsă.Oamenii mă dau deoparte şi nu-mi înţeleg importanţa.Ei uita chiar să-i iubească pe cei care le sunt aproape’
Şi fără să mai aştepte s-a stins
Deodată un copil intră în încăpere şi văzu trei lumânări stinse..
‘ De ce nu ardeţi ?Voi ar trebui să fiţi aprinse mereu!’
Spunând acestea copilul începu să plângă
Atunci cea de-a patra lumânare a spus :
  • ‘Nu vă fie frică, câtă vreme eu încă mai ard, le putem aprinde pe celelalte..Eu sunt SPERANŢA !
Cu ochii strălucitori copilul i-a lumânarea SPERANŢA şi le aprinde pe celelalte..

Flacăra SPERANŢA să ardă mereu în viaţa ta !…şi astfel fiecare dintre noi poate menţine SPERANŢA, CREDINŢA, PACEA şi IUBIREA !!!

Niciun comentariu: